24 Nisan 2020 Cuma

WhatsApp - Telegram Fake Numara Alma 2023 (Yeni Yöntem)


Son zamanlarda nedeni bilinmeyen bir şekilde WhatsApp fake Numara Alma şeklinde bir akım başladı. Aynı şeyi telegram için de arayanlar var.

Bu yazımızda önceki yazımıza hitaben güncelliği korumak için yeni bir yöntem sunmak istedim. Yöntem oldukça basit. Sadece 5 dakika yeterli.

Resimli olarak sizlere WhatsApp fake numara alma işlemini şimdi adım adım göstereceğim.

1. Bizlere 1 tane uygulama gerekiyor. Boyutu küçük ve kullanımı basit. Buraya tıklayarak uygulamaya gidebilirsiniz.


2. Uygulamayı kurduktan sonra açın. 
"Continue with Google" butonuna tıklayıp Google ile giriş yapın.


3. Giriş yaptıktan sonra "verify your account" bölümüne tıklayın.

4. Açılan bölümde "Not now" yazan yere tıklayın ve "Skip" e tıklayın.

5. "Use mu location" bölümüne tıklayın

6. Almak istediğiniz numaranın alan kodunu girin. Ben "484" alan kodunu öneriyorum.


6. Almak istediğiniz numaranın alan kodunu girin. Ben "484" alan kodunu öneriyorum.

8. Numarayı aldıktan sonra numaranın üstüne tıklayarak kopyalarsınız.
9. Whatsapp veya Telegram'a girip numara yerine +1 ve numarayı yapıştırarak kod isteyin. Kod indirdiğiniz uygulama içerisine aşağıdaki resimde de görüldüğü üzere gelecektir.

Bu şekilde WhatsApp fake numara alma işlemimiz tamamlanmış oldu.